Son Dakika
--:--:--

İzmir Büyükşehir Belediyesi güreşte altın çağını yaşıyor

İzmir Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü'nün milli güreşçileri 2025 yılına damgasını vurdu.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
İzmir Büyükşehir Belediyesi güreşte altın çağını yaşıyor

İzmir Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü'nün milli güreşçileri 2025 yılına damgasını vurdu.

İZMİR (İGFA) – Kocaeli'de 18 ülkenin katılımıyla düzenlenen Uluslararası Yaşar Doğu, Vehbi Emre ve Hamit Kaplan Turnuvası'nda kulübün iki başarılı sporcusu altın madalyayla zirveye çıktı.

Grekoromen stil 55 kiloda mücadele eden 22 yaşındaki Muhammet Emin Çakır, çeyrek finalde Arnavut Andi Muca'yı 11-0, yarı finalde ise Şervan Çınar'ı 9-3 mağlup ederek finale yükseldi. Finalde Hindistanlı Anil Mor karşısında minderden 1-1'lik skorla ayrılan Emin Çakır, müsabakada ilk puanı alan sporcu olduğu için şampiyonluk kürsüsüne çıktı. Ocak ayında Ankara'da düzenlenen Büyükler Türkiye Şampiyonası'nda İzmir Büyükşehir Belediyesi formasıyla gümüş madalya kazanan Muhammet Emin Çakır, 2022 Dünya Üniversiteler Güreş Şampiyonası'nda da ikinci olmuştu. İzmir Büyükşehir Belediyesi armasıyla formda bir dönem geçirdiğini ifade eden genç sporcu, hedefinin Büyükler Dünya Güreş Şampiyonası'nda başarı elde ederek ay-yıldızlı bayrağı uluslararası arenada dalgalandırmak olduğunu söyledi.

KILINÇ'TAN BİR ALTIN DAHA

Grekoromen stil 87 kiloda mücadele eden 30 yaşındaki Hasan Berk Kılınç, çeyrek finalde Muhammet Gavuz'u 8-0, yarı finalde ise Azerbaycanlı Lachin Valiyev'i 9-3 mağlup ederek finale yükseldi. Trt Spor'da canlı yayınlanan final maçında Belaruslu Stanislau Shafarenka'yı 3-1 yenen Kılınç, altın madalyanın sahibi oldu.

Spor hayatına cimnastikle başlayan, ardından güreşe geçen Kılınç; Ordulararası Dünya Şampiyonlukları gibi birçok uluslararası başarıya imza attı. Katıldığı her organizasyonda kulübünü ve İzmir'i en iyi şekilde temsil etmek için çalıştığını ifade eden Kılınç, hedefinin çıtayı daha da yükseltmek olduğunu vurguladı.

2025'TE GÜREŞTE REKOR BAŞARI

Güreş Takımları Başantrenörü Mahmut Tosun, 2025'in kulüp için unutulmaz bir yıl olduğunu söyledi. Türkiye şampiyonalarında kazanılan madalyalara ek olarak, uluslararası arenada da gurur veren başarılar elde edildi. Özellikle minik takımın Türkiye Şampiyonası'na katılma hakkı kazanması ve antrenörlerin milli takıma yükselmesi, altyapının da ne kadar güçlü olduğunu gösterdi.

Tosun, desteklerinden ötürü İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay'a teşekkür ederek, "Daha büyük başarılara ulaşmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz" dedi.

IGF

Yorum Yap

Benzer Haberler
Walter Zenga 1990 Dünya Kupası’nda 517 Dakika Gol Yemedi
Walter Zenga 1990 Dünya Kupası’nda 517 Dakika Gol Yemedi
Paris Saint-Germain Arsenal Maçı TRT 1’de Canlı Yayınlanacak
Paris Saint-Germain Arsenal Maçı TRT 1’de Canlı Yayınlanacak
Aston Villa Gabriel Sara İçin Harekete Geçti Galatasaray En Az 35 Milyon Euro İstiyor
Aston Villa Gabriel Sara İçin Harekete Geçti Galatasaray En Az 35 Milyon Euro İstiyor
Galatasaray Göztepe Arda Okan Kurtulan İçin Temasa Geçti Ahmed Kutucu Transferi Görüşülüyor
Galatasaray Göztepe Arda Okan Kurtulan İçin Temasa Geçti Ahmed Kutucu Transferi Görüşülüyor
27 28 Mayıs 2026 Futbol Maçları Crystal Palace Rayo Vallecano UEFA Konferans Ligi
27 28 Mayıs 2026 Futbol Maçları Crystal Palace Rayo Vallecano UEFA Konferans Ligi
Eczacıbaşı Dynavit Alman yıldız Camilla Weitzel’i transfer etti
Eczacıbaşı Dynavit Alman yıldız Camilla Weitzel’i transfer etti
Haberin Doğru Adresi
Gazete Demokrat

Tarafsız ve doğru habercilik anlayışıyla en güncel gelişmeleri sizlere sunuyoruz. Türkiye ve dünyadan son dakika haberleri, siyaset, ekonomi, teknoloji ve daha fazlası Gazete Demokrat’ta.

2025 Gazete Demokrat © Tüm hakları saklıdır. Seobaz Haber Teması