Ticaret Bakanı Ömer Bolat ve İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sınır kapıları ve kaçakçılıkla mücadele konularını görüşmek üzere bir araya geldi.
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ile 23 Haziran 2026 tarihinde bir araya gelerek iki bakanlık arasındaki iş birliği süreçlerini görüştü. Görüşme kapsamında sınır kapılarındaki hizmet standartlarının yükseltilmesi ve kamu hizmetlerinin verimliliği masaya yatırıldı.
İki bakan, ticaretin güvenli bir şekilde sürdürülmesi ve kaçakçılıkla mücadele faaliyetlerinin etkinleştirilmesi konularında istişarelerde bulundu. Görüşme sonrasında açıklamalarda bulunan Bolat, kurumlar arası eşgüdümün önemine vurgu yaptı.
Bakan Bolat, ‘Türkiye Yüzyılı’ vizyonu çerçevesinde güvenli ve müreffeh bir Türkiye hedefi için ortak çalışma kültürünü geliştirmeye devam ettiklerini belirtti. Toplantıda, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde yürütülen projelerin koordinasyonu üzerinde duruldu.
Tarafsız ve doğru habercilik anlayışıyla en güncel gelişmeleri sizlere sunuyoruz. Türkiye ve dünyadan son dakika haberleri, siyaset, ekonomi, teknoloji ve daha fazlası Gazete Demokrat’ta.
Yorum Yap