Düzce’de meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.
Düzce'de meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.
Sefer DEMİR / DÜZCE (İGFA) – Düzce-Bahçeşehir bağlantı yolunda kavşak içerisinde iki otomobil kaza yaptı.
Çarpışmanın etkisiyle araçalrdan biri orta refüjdeki ağaca çarparak durabildi.
Kazada her iki otomobil sürücüsü yaralanırken çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevkedildi.
Yaralılar yapılan ilk müdahalenin ardından Düzce Atatürk Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Kaza nedeniyle trafiğe kapanan yol araçların kaldırılmasıyla yeniden normale döndü.
IGF
Tarafsız ve doğru habercilik anlayışıyla en güncel gelişmeleri sizlere sunuyoruz. Türkiye ve dünyadan son dakika haberleri, siyaset, ekonomi, teknoloji ve daha fazlası Gazete Demokrat’ta.
Yorum Yap