Son Dakika
--:--:--

Borsa İstanbul’da Spor Şirketleri İlk Çeyrekte Değer Kaybetti

Borsa İstanbul’da işlem gören spor endeksi, yılın ilk çeyreğinde yüzde 16,1 geriledi. Fenerbahçe Futbol AŞ en çok değer kaybeden kulüp oldu.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Borsa İstanbul’da Spor Şirketleri İlk Çeyrekte Değer Kaybetti

Borsa İstanbul’da işlem gören spor endeksi, yılın ilk çeyreğinde yüzde 16,1 oranında değer kaybetti. Ocak-mart dönemindeki bu düşüşte, küresel piyasalardaki artan risk algısı ve Türk futbol kulüplerinin Avrupa kupalarına veda etmesi belirleyici rol oynadı. Sektörel bazda ayrışmaların yaşandığı piyasada, spor hisseleri negatif bir seyir izledi.

Yılın ilk çeyreğinde yatırımcılarını üzen spor şirketleri arasında en büyük değer kaybını Fenerbahçe Futbol AŞ yaşadı. Kulübün hisseleri yüzde 24,3 oranında gerileyerek dikkat çekti. Trabzonspor Sportif Yatırım ve Futbol İşletmeciliği hisseleri yüzde 14, Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret AŞ hisseleri yüzde 11 oranında düşüş gösterdi.

Galatasaray Sportif Sınai ve Ticari Yatırımlarının hisseleri ise ocak-mart döneminde yüzde 9,5 gerileme kaydetti. Bu sonuçlarla birlikte, Borsa İstanbul’da işlem gören dört büyük spor kulübünün tamamı ilk çeyrekte negatif performans sergiledi.

Kulüplerin Piyasa Değerleri

Halka açık dört spor şirketi arasında en yüksek piyasa değerine Fenerbahçe Futbol AŞ sahip oldu. Kulüp, yılın ilk çeyreğini 16 milyar 187 milyon 500 bin lira piyasa değeriyle tamamladı.

Fenerbahçe’yi 14 milyar 175 milyon lira ile Galatasaray Sportif Sınai ve Ticari Yatırımları takip etti. Trabzonspor’un piyasa değeri 6 milyar 900 milyon lira olarak gerçekleşirken, Beşiktaş Futbol Yatırımları 6 milyar 328 milyon 664 bin 493 lira ile son sırada yer aldı.

Yorum Yap

Benzer Haberler
B Reçete Sistemi İçin Bölgesel Bilgilendirme Toplantıları Tamamlandı
B Reçete Sistemi İçin Bölgesel Bilgilendirme Toplantıları Tamamlandı
Ticaret Bakanlığı İkinci El Otomotiv Düzenlemesini Uzattı
Ticaret Bakanlığı İkinci El Otomotiv Düzenlemesini Uzattı
Ticaret Bakanı Ömer Bolat İnşaat Zirvesi Türkiye etkinliğinde konuştu
Ticaret Bakanı Ömer Bolat İnşaat Zirvesi Türkiye etkinliğinde konuştu
Gübre Sektörü Temsilcileri Antalya’da Bir Araya Geldi
Gübre Sektörü Temsilcileri Antalya’da Bir Araya Geldi
Türkiye Stokholmde Sürdürülebilir Ormanlar İçin İmzayı Attı
Türkiye Stokholmde Sürdürülebilir Ormanlar İçin İmzayı Attı
Bakan Bayraktar Enerji Verimliliğinde 20 Milyar Dolarlık Yatırımı İşaret Etti
Bakan Bayraktar Enerji Verimliliğinde 20 Milyar Dolarlık Yatırımı İşaret Etti
Haberin Doğru Adresi
Gazete Demokrat

Tarafsız ve doğru habercilik anlayışıyla en güncel gelişmeleri sizlere sunuyoruz. Türkiye ve dünyadan son dakika haberleri, siyaset, ekonomi, teknoloji ve daha fazlası Gazete Demokrat’ta.

2025 Gazete Demokrat © Tüm hakları saklıdır. Seobaz Haber Teması