Son Dakika
--:--:--

Manisa'da orman yangınlarıyla mücadele sürüyor… Başkan Dutlulu sahada

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Ahmetli ve Kula'daki orman yangınlarıyla mücadele çalışmalarını yerinde inceleyerek, fedakârca çalışan ekiplere teşekkür etti ve yaraları birlikte sarma sözü verdi.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Manisa'da orman yangınlarıyla mücadele sürüyor… Başkan Dutlulu sahada

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Ahmetli ve Kula'daki orman yangınlarıyla mücadele çalışmalarını yerinde inceleyerek, fedakârca çalışan ekiplere teşekkür etti ve yaraları birlikte sarma sözü verdi.

MANİSA (İGFA) – Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Ahmetli ve Kula ilçelerinde devam eden orman yangınlarıyla mücadele çalışmalarını yakından takip etti. Yangın bölgelerinde itfaiye ekipleri ve yetkililerle bir araya gelen Başkan Dutlulu, söndürme faaliyetleri hakkında bilgi aldı ve ekiplerin özverili çalışmalarına teşekkür etti.

İlk olarak Ahmetli'ye giden Dutlulu, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanı Gürhan İnal'dan yangının durumu hakkında bilgi aldı. Burada Ahmetli Belediye Başkanı Fuat Mintaş ile görüşerek yangından etkilenen mahalleler için değerlendirmelerde bulundu.

Daha sonra Kula'ya geçen Dutlulu, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste, Genel Sekreter Yardımcısı Ali Kılıç ve MASKİ Genel Müdürü Talat Postacı ile birlikte yangın gözetleme noktasını ziyaret etti.

Kula Kaymakamı Özer Ahmet Özdemir, Kula Belediye Başkanı Hikmet Dönmez ve AFAD yetkilileriyle yangının seyri ve riskler hakkında kapsamlı bir görüşme yaptı.

Yangın gözetleme noktasından çalışmaları anlık takip eden Dutlulu, alınan tedbirlerin etkili olduğunu ve yangının kontrol altına alınmaya çalışıldığını belirtti.

"Manisa'mız zor bir sınav veriyor" diyen Dutlulu, "Günlerdir uyumadan, cesaretle mücadele eden itfaiyecilerimize ve tüm ekiplere teşekkür ediyorum. Belediyemiz, tüm imkanlarıyla sahada, kamu kurumları ve ilçelerimizle tam koordinasyon halinde çalışıyor" dedi.

Yangından etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileten Dutlulu, "Yaraları el birliğiyle saracağız. Manisa'yı yeniden yeşertmek için var gücümüzle çalışacağız" sözünü verdi.

IGF

Yorum Yap

Benzer Haberler
Ankara 36 NATO Zirvesine Hazırlanıyor
Ankara 36 NATO Zirvesine Hazırlanıyor
İçişleri Bakanlığı 2026 Stajyer Kontrolör Sınav Sonuçları Erişime Açıldı
İçişleri Bakanlığı 2026 Stajyer Kontrolör Sınav Sonuçları Erişime Açıldı
Polonya Cumhurbaşkanı Nawrocki 23 Haziran’da Türkiye’ye geliyor
Polonya Cumhurbaşkanı Nawrocki 23 Haziran’da Türkiye’ye geliyor
Halkalı Arnavutköy Metro Hattı İlk Gününde 10 Bin Yolcuyu Aştı
Halkalı Arnavutköy Metro Hattı İlk Gününde 10 Bin Yolcuyu Aştı
Elektronik Haberleşme Sektöründe Açık Hat Dönemi Sona Eriyor
Elektronik Haberleşme Sektöründe Açık Hat Dönemi Sona Eriyor
Bakan Kurum COP31 İçin Büyük İklim Seferberliği Çağrısı Yaptı
Bakan Kurum COP31 İçin Büyük İklim Seferberliği Çağrısı Yaptı
Haberin Doğru Adresi
Gazete Demokrat

Tarafsız ve doğru habercilik anlayışıyla en güncel gelişmeleri sizlere sunuyoruz. Türkiye ve dünyadan son dakika haberleri, siyaset, ekonomi, teknoloji ve daha fazlası Gazete Demokrat’ta.

2025 Gazete Demokrat © Tüm hakları saklıdır. Seobaz Haber Teması